Netwerk Samen onder één dak

Op 12 oktober 2023 staat er opnieuw een netwerkbijeenkomst gepland, of eigenlijk: een wérkbijeenkomst. We stropen de mouwen op en gaan samen de eerste stappen zetten op weg naar een tool. In die tool overzien we op den duur alle mogelijke kwesties en oplossingen met betrekking tot het vastleggen van afspraken in multifunctionele accommodaties.
Wat we niet gaan doen is één oplossing bij elke vraag formuleren. We gaan opties in kaart brengen. We zullen vastleggen welke kennis en oplossingen al gevonden zijn, welke opties er zijn, wat daarbij de aandachtspunten en risico’s zijn. We geven voorbeelden en voorbeelddocumenten. Zodat we daarna op basis van elkaars kennis en ervaring zelf makkelijker goede overeenkomsten kunnen sluiten met onze (ver)huurders, onderhoudspartijen en gebruikers. Dat wat voor jou nu relevant is kun je vervolgens gebruiken, de rest is voor later en voor anderen.
Het gaat er in deze bijeenkomst om kwesties te identificeren en een begin te maken met de uitwerking. Bijvoorbeeld:
- verwerken van huurkorting door vrijwilligersinzet
- opnemen van verduurzamingsambities in een contract
- de verrekening van de lagere lasten t.o.v. de gedane investeringen?
- afspraken over gebruikersgedrag
- afspraken over jaarlijkse verantwoording door huurders
- doorberekenen van grote schommelingen in energielasten
Deelnemers:
- Netwerk Samen onder één dak, gasten welkom: collega’s van juridische/financiële afdelingen
- evt. enkele leden van netwerk Juridische Zaken
- evt. enkele leden van netwerk Financieel Experts
Datum, tijd, locatie
- donderdag 12 oktober 2023
- 13.00 - 16.30 uur
- Locatie: De Cultuurfabriek, Kees Stipplein 3901 TP Veenendaal
Ben jij er ook bij?Ben jij lid van het netwerk Samen onder één dak? Dan kan je je hier aan- of afmelden. Of stuur als je vragen hebt een mail naar info@bouwstenen.nl of bel met 033-258 4337 |
![]()
|
Programma
13.00 uur Inloop, bijpraten met elkaar
13.30 uur Welkom en Actualiteiten delen: wat speelt er nu in jouw organisatie?
14.00 uur Inleiding en gezamenlijk benoemen van hoofdkwesties
14.40 uur Uitwerken van hoofdthema’s in verschillende sessies
16.00 uur Samenvatten en Vervolgafspraken
16.30 uur Einde