Facility management
Accommodaties die echt impact maken
Ben jij verantwoordelijk voor ál het reilen en zijlen van multifunctionele locaties in beheer van de gemeente? Of ben jij juist degene die het voor elkaar krijgt dat zo’n locatie gerealiseerd wordt? Dan vind je hier vakgenoten die ook dit geweldig leuke, gevarieerde takenpakket hebben, maar net als jij soms tegen flinke uitdagingen aanlopen. Samen vind je oplossingen, deel je ervaringen en werk je aan het verder professionaliseren van dit mooie vak.
Voor wie is dit netwerk?
Dit netwerk is speciaal voor iedereen die bij de gemeente betrokken is bij multifunctionele accommodaties (MFA’s) zoals een IKC of Brede school, of een accommodatie waarin bijvoorbeeld de bibliotheek, sportclubs, cultuurverenigingen, zorgorganisaties en een buurthuis samenkomen. Als locatiemanager, facilitair managers of initiatiefnemer voor MFA’s, vind je hier inspiratie, kennis en ondersteuning van vakgenoten.
Waarom deelnemen?
- Leer van praktijkvoorbeelden en de ervaring van collega’s
- Bespaar tijd en krijg je werk nog beter geregeld
- Werk samen aan oplossingen die bijdragen aan de maatschappelijke meerwaarde van jouw locaties
Hoe werkt het?
We komen een paar keer per jaar bij elkaar rond een specifiek thema. Daarbij staat de praktijk centraal. Waar nodig vragen we er experts bij. Ook is er ruimte om vragen, actualiteiten en kennis te delen. Loop je in de tussentijd ergens tegenaan? Dan kun je altijd terecht bij je collega’s uit het netwerk.
Daarnaast houden we vanaf februari nu ook online actualiteitencolleges. Zo ben je in een korte tijd gelijk up-to-date met betrekking tot de nieuwste ontwikkelingen en inzichten voor jouw dagelijkse praktijk. De resultaten worden meegenomen in de publicaties en artikelen zodat jouw input een nog bredere impact heeft.
Waar en wanneer?
De bijeenkomsten vinden plaats op inspirerende locaties bij een van de partners of bij ons in De Rooie Cent in Amersfoort. Soms organiseren we (extra) online sessies, zodat je ook vanuit huis of kantoor kunt deelnemen.
Bijeenkomsten voor 2025 zijn gepland in:
- het voorjaar
- het najaar
- Maatschappelijk vastgoeddag 2025
De precieze data worden binnenkort bekendgemaakt. Je ontvangt na aanmelding een persoonlijke uitnodiging, ook voor eventuele online sessies.
Je bent ook van harte uitgenodigd voor onze online actualiteitencolleges.
Doe mee!Meld je aan voor dit netwerk, professionaliseer samen het vakgebied en blijf up-to-date van alle ontwikkelingen. Neem contact op met Bouwstenen via 033-258 4337 of info@bouwstenen.nl. |
Organisatie & informatie
Renée Petiet faciliteert het netwerk inhoudelijk. Ook zorgt zij voor de verbinding met het bredere netwerk. Gertjan Kolkman is verantwoordelijk voor de planning en organisatie binnen het netwerk om een succesvolle ervaring te creëren. Voor vragen over deelname, wensen of opmerkingen kun je altijd even contact met hen opnemen.
Renée Petiet | Gertjan Kolkman |
Bouwstenen | Event Manager |
06 - 24090248 | 06 - 35634898 |
Resultaten en ontwikkeld werk