Office Manager/ Organisatietalent (32 uur)
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in een klein en gedreven team met een maatschappelijke missie? Ben jij de spil in een organisatie en heb je ervaring in het organiseren van diverse werkzaamheden? Dan is deze functie als Officemanager bij Bouwstenen dé kans voor jou!

Als Officemanager zorg jij ervoor dat het ons brede kennisnetwerk van gemeenten, scholen en bedrijven lekker draait en ons team optimaal functioneert. Je staat onze partners te woord, organiseert bijeenkomsten en zorgt dat alles intern pico bello geregeld is zodat we met elkaar meters kunnen maken. Je bent een belangrijke sparringpartner voor de directeur op het gebied van de interne organisatie, zodat zij zich meer op de inhoud en het netwerk kan richten. Jij streeft altijd naar een 8 en bent op zoek naar inspiratie en mogelijkheden om een 9 te behalen, samen met ons team.
Wat wij van jou verwachten:
- Je hebt organisatietalent en bent praktisch aangelegd.
- Je bent communicatief sterk, flexibel en creatief.
- Je bent bekend met of geïnteresseerd in werken met de publieke sector.
- Je bent rustig en stabiel, iemand waarop we kunnen bouwen en vertrouwen.
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Je bent digitaal ingesteld en handig
- Je hebt ervaring met personeelsbeleid en netwerkorganisaties.
- Je bent beschikbaar voor 32 uur per week, verdeeld over 4 dagen.
Wie zijn wij?
Bouwstenen is een landelijk netwerk voor én door bestuurders, managers en professionals rond maatschappelijke voorzieningen en vastgoed. Samen met onze 165 partners werken we aan de professionalisering van deze relatief nieuwe sector. Wij verzamelen, ontwikkelen en verspreiden nieuws en vakkennis en zetten met elkaar de toon. Het resultaat van ons werk is ook zichtbaar in onze publicaties.
Wat we bieden?
- Afwisselend en maatschappelijk relevant werk;
- Ruimte voor eigen inbreng en kansen om jezelf verder te ontwikkelen;
- Werk in een klein, informeel en gedreven team;
- Marktconform salaris, afhankelijk van capaciteiten en mate van bijdrage;
- Reis- en onkostenvergoeding;
- Uren in overleg, flexibel in te delen.
Als Officemanager kom je te werken op een bijzondere locatie in Amersfoort. Je bent onderdeel van een inspirerende organisatie die zich inzet voor een maatschappelijke missie.
Is dit jouw droombaan?
Dan ontvangen we graag je CV met motivatie. Deze kun je sturen naar nieuws@bouwstenen.nl.
Bij een geschikt CV zullen we niet wachten met het inplannen van een kennismakingsgesprek.
Meer weten?
Op de website van Bouwstenen lees je meer over wie we zijn, wat we doen en voor wie we het doen. Toch nog vragen? Bel hiervoor naar 033 – 258 43 37.