Beoordeling van Planon
Welk systeem wilt u beoordelen?
Voor welke type organisatie heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
overheid
Hoe lang heeft u het systeem in gebruik/gebruikt?
Langer dan 5 jaar
Waarvoor gebruikt u het systeem?
Planon Vastgoedregistratie (Core inrichting)
Facilitaire processen "reserveren"
Facilitaire processen "reserveren"
Hoe beoordeelt u de functionaliteit; volledigheid, kwaliteit, relevantie?
8
Hoe beoordeelt u het gebruiksgemak?
5
Hoe beoordeelt u de aanpasbaarheid van gegevens, schermindeling en rapportages?
6
Hoe beoordeelt u de mogelijkheid voor gegevensuitwisseling met andere systemen?
5
Hoe beoordeelt u de snelheid en het gemak van de implementatie?
7
Hoe beoordeelt u de service van leverancier?
6
Hoe beoordeelt u de prijs van aanschaf, onderhoud en service?
4
Wat zijn de pluspunten van het systeem?
1. Functioneel en ICT technisch betrouwbaar systeem (geen uitval)
2. Goede procesinrichting mogelijk (statussen, veel modules beschikbaar)
3. Goede kennis van de software door de consultants.
4. Veel en flexibele inrichting mogelijk als organisatie zelf
2. Goede procesinrichting mogelijk (statussen, veel modules beschikbaar)
3. Goede kennis van de software door de consultants.
4. Veel en flexibele inrichting mogelijk als organisatie zelf
Wat zijn de min- of verbeterpunten van het systeem?
1. Leverancier staat met het bedenken en ontwikkelen van softwareoplossingen ver af van de input klant.
2. Prijzige producten en diensten. (dit jaar een 4% indexering met reden: innovatie product..)
3. Leverancier lijkt gericht op mondiale uitbreiding van zijn product en heeft hoier zijn inzet van medewerkers (nog) niet op aangepast. resultaat; lange wachttijden ondersteuning consultants.
4. Software heeft een zeer matige rapportmogelijkheid.
5. De gebruikersschil behoeft modernisering (gebruik en "smoelwerk" meer webbased, intuïtiever).
2. Prijzige producten en diensten. (dit jaar een 4% indexering met reden: innovatie product..)
3. Leverancier lijkt gericht op mondiale uitbreiding van zijn product en heeft hoier zijn inzet van medewerkers (nog) niet op aangepast. resultaat; lange wachttijden ondersteuning consultants.
4. Software heeft een zeer matige rapportmogelijkheid.
5. De gebruikersschil behoeft modernisering (gebruik en "smoelwerk" meer webbased, intuïtiever).
Kunt u de komende jaren nog uit de voeten met het systeem?
Ja
Wat is uw totaaloordeel in maximaal 10 woorden?
Betrouwbaar systeem wat gemoderniseerder mag met service die beter kan
Toelichting en aanvullingen
Referentieklant Planon.
Goed ingerichte hoofdgebruikersgroep binnen de organisatie.
Goed ingerichte hoofdgebruikersgroep binnen de organisatie.