LinkedInYouTubeTwitter

Netwerk vastgoedmanagement

Op woensdag 12 mei 2021 ontmoeten de deelnemers aan het Bouwstenen-netwerk Vastgoedmanagement elkaar online via Teams.

Basis(informatie) op orde

De bijeenkomst sluit aan bij het webinar over de benodigde gegevens voor de verduurzaming van de vastgoedportefeuille (Stap 2). Centrale vraag is, heb je de basis van het informatiemanagement op orde om goed op je portefeuille te kunnen sturen? Wat werkt in de praktijk en wat helpt vooruit? Daarbij zoomen we onder andere in op:

  • de beschikbaarheid en toegankelijkheid van de informatie
  • ervaring met vastgoedmanagementsystemen; voldoen ze, wat is de ervaring, hoe kan het beter?
  • koppeling van systemen in de praktijk (wat werkt goed)
  • extra sturingsinformatie als het om de verduurzaming gaat.

We bespreken dit onder andere op basis van een of meerdere cases.  

Corona en andere zaken: lokaal en landelijk

Uiteraard is er ook ruimte voor andere zaken waarop het netwerk met elkaar van gedachten wil wisselen, zoals zaken rond corona en andere actualiteiten. Benieuwd hoe gemeenten uit het netwerk omgaan met huur in tijden van corona en andere zaken.

 

Daarnaast zijn er vanuit Bouwstenen een aantal onderwerpen die we graag met het netwerk willen bespreken. Die gaan o.a. over de VNG-monitor rond het Klimaatakkoord, onze input aan de klimaattafel en de activiteiten van het netwerk rond de BBV (knelpunten en gewenste wijzigingen).   

Datum & tijd

  • woensdag 12 mei 2021
  • 11.00 - 12.00 uur
 

Ook meedoen?

Dat kan. Deelnemers aan het netwerk Vastgoedmanagement kunnen zich hier aanmelden voor de netwerkbijeenkomst. 

 

Nog geen lid van het netwerk, maar wil je het wel worden? Stuur dan een mail naar info@bouwstenen.nl of bel met 033 - 258 4337.

Meer informatie

Datum
Aantal dagen
0.20
Prijs
€ 0.00
Open of besloten
Besloten
Organisatie
BOUWSTENEN