Gebruikstevredenheid maatschappelijke accommodaties
Er zijn diverse methodieken en tools om te kunnen beoordelen wat bezoekers van uw wijkcentrum, sportaccommodatie of school vinden.
Doel
Doel van de bijeenkomst is om goed zicht te houden op de gebruikerstevredenheid van maatschappelijke accommodaties, met name via RodeKersen in combinatie met andere methoden.
Programma
Tijdens het programma inventariseren we met elkaar de methoden en technieken die in de praktijk worden gebruikt om de gebruikerstevredenheid te monitoren. Daarbij kijken we wat RodeKersen daar in de praktijk aan toevoegt, wat de specifieke waarde is.
Vervolgens zoomen we dieper in op het gebruik van RodeKersen:
- Hoe bereik je zoveel mogelijk respondenten?
- Welke kanalen zet je hiervoor in?
- Welke kanalen blijken het meest effectief?
- Hoe kunnen we de respons vergroten?
Dat doen we aan de hand van de ervaringen van deelnemers die hebben meegedaan met de pilot van RodeKersen in combinatie met de frisse blik die nieuwe deelnemers kunnen inbrengen.
Locatie
We zijn die dag te gast bij Buurtcentrum Hoograven in Utrecht die ook gebruikt maakt van de tool. Zij zullen dan ook iets vertellen hoe dit buurthuis bij haar bezoekers scoort en we gaan het natuurlijk zelf ook ervaren.
Datum tijd en locatie
- 8 mei 2019
- 13.30 - 15.30 uur
- Buurtcentrum Hart van Hoograven, Goylaan 77 3525AB Utrecht (Gratis parkeren bij winkelcentrum en makkelijk bereikbaar per bus vanuit Utrecht Centraal)
Doet u ook mee?Graag horen we van de deelnemers aan RodeKersen en potentiële deelnemers of zij hierbij aanwezig zijn. U kunt u hier aanmelden.
|
Meer informatie
- Reviewsystematiek RodeKersen
- Berny de Vries (06 - 2900 2489) of Jim Kleijwegt (033 - 258 4337) voor meer informatie over RodeKersen
- Netwerk RodeKersen
RodeKersen is een initiatief van Bouwstenen voor Sociaal in samenwerking met WijkConnect.